Продавець 1001 ТОВАР Інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3440 відгуків
+380 (50) 773-43-77
1001 ТОВАР Інтернет-магазин
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка товару даним перевізником майже кожен день: Пн., Вт., Ср., Чт., Сб. Іноді в крайніх випадках і в Пт. (так як ми вихідні в п'ятницю), Нд. - PS: Щоб пошта несла відповідальність за схоронність вмісту посилки, деякий товар пакується тільки на пошті і вантаж страхується на повну суму замовлення.
  • УкрпоштаУкрпоштою відправки робимо ТІЛЬКИ при 100% передоплаті. Післяплати Укрпоштою НЕМАЄ. Пром оплата - ТІЛЬКИ Новою поштою. Дотримуйтесь будь ласка умов оплати.
  • DeliveryВідправка даними перевізником - після оплати на картку Приватбанку, Післяплати НЕМАЄ.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокОплата на розрахунковий рахунок: UA693052990000026003005927597, Призначення: оплата за замовлення, ФОП ДЕМЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
  • УКРПОШТА.Повна оплата на розрахунковий рахунок: UA693052990000026003005927597, Призначення: оплата за замовлення, ФОП ДЕМЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ.

Гарантія:

Полное соблюдение всех рекомендаций по использованию приобретённого товара.

У В А Ж А Е М И Е П О К У П А Т Е Л І!

ЗАМОВЛЕННЯ ПРИЙМАЮТЬСЯ 24 ГОДИНИ НА ДОБУ.

НАТИСНУВШИ КНОПКУ "КУПИТИ" - ЦЕ ВАС НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ КУПУВАТИ, АЛЕ ПОСТАВТЕ ЗАПИТАННЯ.
 

Замовляючи кілька найменувань товарів широкого асортименту,
Ви економите на пересилці.
Багато чого ще не виставлено в нашому магазині.
Тому задайте питання про наявність того
чи іншого товару в листі на електронну пошту info-slavik@rambler.ru Обов'язково підберемо те, що потрібно саме Вам.
 

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕНОГО ТОВАРУ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ В ТОЙ ЖЕ

ДЕНЬ АБО НА НАСТУПНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ ПІСЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

                                             

 

Д І С Т А В К А:

 

При отриманні товару на складі транспортної компанії перевіряйте його цілісність на місці (не підписавши акт прийому-передачі). Магазин здійснює перевірку всього товару перед відправкою і не несе відповідальність за порушення його цілісності транспортною компанією. У разі псування товару, Ви маєте право на компенсацію його вартості, т. к. весь товар обов'язково страхується при відправленні і не може нести відповідальність за якість перевезення і терміни доставки.

Витяг з правил транспортних компаній:
1. Перевізник несе відповідальність за збереження вантажу або багажу, ту страшну після ухвалення його до перевезення і до видачі вантажоодержувачу, управомоченій ним особі або особі, управомоченій на одержання багажу.

2. Шкоду, заподіяну при перевезенні вантажу або багажу, відшкодовується перевізником:у разі втрати або нестачі вантажу або багажу — в розмірі вартості втраченого чи відсутнього вантажу або багажу.

 

                        

Натиснувши на картинку, Ви відкриєте сторінку потрібного автоперевізника, де Ви зможете відстежити
переміщення свого товару.

 

П Р И Я Т Н И Х В А М П О К У П О К!

ДЯКУЮ ЗА ВИБІР НАШОГО МАГАЗИНУ!